Zen-Aku - 2008-11-12 20:43:43

Już wypowiedziałem się w http://www.wb2.pun.pl/viewtopic.php?id=11 na ich temat:

Koragg napisał:

Mroczne Elfy - nie zaczynamy wybitnie, bo piechota nie jest niczym nadzwyczajnym, ale za to łucznicy - zatruwają! To może decydować nawet o losach wielkich bitew. Co mamy jeszcze? Szkielety, tak jak u Nieumarłych, oraz Pająki, które są szybkie, szybko się produkują i zatruwają. Niestety szybko padają. Co z nimi robimy? Budujemy dwa grobowce i hurtowo je produkujemy, a potem ustawiamy je wszystkie na Rampant - szukają wroga do ataku, a przy okazji odkrywają mapę. Chyba nie muszę mówić, że zatruty wróg to praktycznie martwy wróg? Potem dochodzą Królowe Pająków, które mają wszystkie zalety Pająków, ale nie padają tak szybko i składają jaja do poległych wrogów, z których wykluwają się Pająki. Następnie kawaleria - teoretycznie niezbyt silna, ale dość szybka i śmiertelnie niebezpieczna dla bohaterów na dowolnym poziomie. Sorcerer - mag Elfów jest potężny (lepszy od magów Ludzi), ma takie zaklęcia, jak pilar ognia, który pozwala mu się ochronić przed atakiem, wskrzesza zombie i napełnia nam kopalnie, oraz zmienia dzień w noc, a w nocy M. Elfy walczą lepiej. Jednak przede wszystkim zadaje gigantyczne obrażenia i bez żadnego wahania mówię - najlepsza jednostka atakująca na odległość w grze. Zostaje jeszcze Assassin, który może zabić jednym ciosem dowolnego wroga i na dodatek dostajemy za to 100 sztuk złota! A 9% szans to wcale nie tak mało. Blackguard - jeden z najlepszych generałów w grze, rzuca niewidzialność i zatruwa - może być bardzo groźny dla dowolnej jednostki, w tym bohatera. Ocena? 10/10.

A jakie jest Wasze zdanie na temat tej rasy?

https://lukaszsurma.pl/ transport stali Ciechocinek masaże