LordSauron - 2012-08-20 10:22:09

Mamy trzy rasy elfów: Wysokie, Leśne i Mroczne. Każda z nich posiada łucznika, odpowiednio dalekosiężnego, mrocznego i zarządcę polany. Elfy mają też budynek w którym dokonuje się ulepszeń: producent łuków (+2 do zasięgu), producent strzał (+5 do obrażeń) oraz ogniste strzały dające obrażenia ogniowe a nie kłute. Dodatkowo zarządca polany może otrzymać ulepszenie jeszcze bardziej zwiększające zasięg strzału (+4) i obrażenia (+10)

Czyli:

Wysokie Elfy, łucznik dalekosiężny: najwięcej życia z całej trójki, ulepszenia dają mu +2 do zasięgu, + 5 do ataku oraz ogniste strzały. Dobra, solidna jednostka, ale nie ma żadnych dodatkowych cech. Chyba buduje się wolniej od pozostałych, ale głowy nie dam. Dzięki temu, że jest wytrzymalszy, potrafi on wytrzymać więcej i nie zginie od jednego strzału wieży.

Leśne Elfy, zarządca polany: najmniej wytrzymały, ale z ulepszeniami ma zasięg strzału zwiększony +4, a obrażenia +10 + ogniste strzały. Gdy podbijemy dwie prowincje na mapie świata dające łączny bonus +2 do zasięgu strzału, zarządcy polany w hurtowych ilościach szybko czyszczą całą mapę, bo wszyscy giną i nie są w stanie podejść gdy wejdą w ich zasięg 14 (nawet wieże tak daleko nie sięgają, bo one mają 12)

Mroczne Elfy, mroczny łucznik: opcja pośrednia pomiędzy pozostałymi rasami. Ulepszenia takie same jak u dalekosiężnego, +2 do zasięgu, +5 do obrażeń, ogniste strzały. Ma jednak specyficzną właściwość, jaką są zatrute strzały, które mogą zatruć przeciwnika, powoli redukując HP jednostek wroga, osłabiając je. Trucizna jest obecna, nawet gdy strzały zostaną ulepszone do ognistych.

Kto jest według was najlepszym łucznikiem? :)

Athen’s Jewel, heart of the Acropolis mta dream hotel ciechocinek