Edit: aktualna lista w poście #6
Specjalizacja I Pancerz początkowy I Specjalizacja I Pancerz początkowy Alchemik 1-1-1-(0)-3 Nekromanta 1-1-1-(0)-3 Archimag 1-1-1-(1)-3 Paladyn 4-4-4-(3)-1 Barbarzyńca 4-(3)-3-3-1 Piromanta 1-1-1-(4)-3 Bard 3-3-3-(1)-1 Przyzywacz 1-1-1-(1)-3 Druid 2-2-2-(3)-2 Rycerz śmierci 5-(4)-2-4-3 Handlarz 3-3-3-(1)-1 Szaman 2-2-2-(3)-2 Iluzjonista 1-1-1-(0)-3 Wojownik 5-(4)-4-3-1 Mag lodu 2-2-2-(0)-2 Zabójca 2-2-2-(1)-0 Mistrz runów 3-3-3-(3)-2 Złodziej 3-3-3-(1)-1
Kolory: Zielony- wzrost pancerza co 2pkt. odporności żółty- wzrost pancerza co 3pkt. odporności Biały-wzrost pancerza co 4pkt. odporności
Pancerz początkowy- 12pkt. odporności Kolejne wartości w pancerzu: przebicie-cięcie-miażdżenie-ogień-magia Cyfra w nawiasie informuje od jakiego miejsca zaczyna się wzrost pancerza(biegnie w prawą stronę).
Zależności: Wojownicy są zieloni, kapłani żółci, czarodzieje i opryszkowie biali(wyjątek: alchemik). Klasa wojowników wzrost pancerza zaczyna od ochrony przed obrażeniami ciętymi, reszta klas zaczyna od ochrony przed obrażeniami ogniowymi. Rada: Inwestując punkty w odporność starajmy się osiągać wielokrotności liczb 2/3/4 w zależności od koloru specjalizacji bohatera w tej „tabeli”, aby poprawnie wykorzystać cenne punkty zdolności.
|