LordSauron - 2013-07-31 18:03:10

To jest bardzo ciekawa szkoła magii, wbrew pozorom mocno związana z ekonomią. Ofensywnie nie jest aż tak potężna, bo opiera się na wskrzeszaniu zmarłych i wspieraniu rasy. Nekromanta jako czarodziej nie jest zbyt potężny w walce wręcz (choć może zainwestować w wampiryzm przy awansie i wysysać pkt. życia przy ataku). To oznacza, że jego głównym argumentem (oprócz obstawy) jest krąg lodu, solidne zaklęcie.

Wskrzeszanie zombi pozwala na przyspieszenie rozwoju ekonomicznego Nieumarłych lub innej rasy którą przyjdzie nam dowodzić. Mroczny portal pozwala nam łatwiej przywoływać jednostki, które będą o wiele bardziej doświadczone. Zamiana dnia w noc jest absolutnie konieczna, bo nie musimy czekać do 4 poziomu Baszty, a Nieumarli regenerują rany tylko w nocy. Przywołanie czempiona pozwala nam przywołać jakąś wybraną jednostkę, z reguły najlepiej przywołać rycerza zagłady, w połączeniu z mrocznym portalem otrzymujemy jeszcze silniejszych rycerzy.

Podsumowując jest to bardzo dobra szkoła magii, bardzo wyspecjalizowana i niezbyt silna ofensywnie, ale nie można jej w żadnym razie lekceważyć.

CIDMAT hotel wellness w Ciechocinku