1. "Cenami" cech podstawowych (siła, zręczność, inteligencja, charyzma):
- wojownik posiada dwie podstawowe (czyli takie których "cena" - ilość punktów zdolności jakie musisz wydać by rozwinąć daną cechę o 1; zwiększa się jedynie o 1) jest to siła i charyzma pozostałe w tym przypadku są drugorzędne (czyli za rozwinięcie o kolejne +1 wydajesz o 2 punkty zdolności więcej)
-barbarzyńca, cechy podstawowe siła i zręczność, drugorzędne charyzma i trzeciorzędne (analogicznie do poprzednich za rozwinięcie cechy o kolejne +1 musisz wydać o 3 pz więcej niż wcześniej) inteligencja.
-rycerz śmierci podstawowe siła, drugorzędne inteligencja i charyzma, trzeciorzędne zręczność.
2. Zdolnościami, nie będę wymieniał tu wszystkich zdolności tych 3 postaci dodam jedynie że rycerz śmierci jako jedyny może zostać mistrzem magii.
3. Pancerzem wyjściowym: najlepszy pancerz posiada rycerz śmierci potem wojownik i barbarzyńca (wszystkie 3 postaci zdobywają jeden pt dodatkowego pancerza za każde dwa wydane w odporność)
Offline