Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum


#1 2014-06-20 01:45:13

 Mathias

Władca Światła

35762222
Call me!
Skąd: Gildia Mathiasa
Zarejestrowany: 2008-11-11
Posty: 650
Punktów :   
Ulubiona rasa: Barbarzyńcy/Ludzie/Demony
Najmniej lubiana rasa: Istoty Lasu
Jednostka: Archon/Demon
Tytan: Syrian
Profesja: Kapłan
WWW

Dlaczego warto postawić na magię?

Wielu graczy nie ma przekonania do czarów i wolą pakować w wojowników i barbarzyńców, za to nie bardzo potrafią dostrzec zalety Czarodziejów/Kapłanów. Jak zatem przekonać nieprzekonanych, aby nie umniejszali wartości klas magicznych? Które czary są najbardziej opłacalne i przemawiające za postawieniem na magię? Tutaj możecie przedstawić swoje argumenty bądź kontrargumenty (dlaczego NIE warto stawiać na magię).

Offline

 

#2 2014-06-20 02:59:52

 Asiņains

http://i50.tinypic.com/kyu5k.jpg

Call me!
Zarejestrowany: 2008-11-22
Posty: 254
Punktów :   
Ulubiona rasa: Wysokie Elfy
Najmniej lubiana rasa: Mroczne Krasnoludy
Jednostka: Driada,Smoczy Jeździec
Tytan: Burza
Profesja: Wojownik

Re: Dlaczego warto postawić na magię?

Stawianie na kompletnego maga jest bardzo słabym pomysłem. Dlaczego ? Ponieważ bohater staje się z automatu postacią pomocniczą. W późniejszych fazach gry mag nie ma żadnych szans w starciu z innymi bohaterami, o solowaniu tytana nawet nie wspominając. Z drugiej jednak strony, przy graniu drużynowym, mag może być bardzo dobrym punktem pomocy dla innych bohaterów.

Wojownik bez żadnego rodzaju czaru również nie jest dobrym pomysłem. Bohater taki dosłownie gromi magów i inne jednostki przeciwnika. Jest również w stanie zrobić w pojedynkę rajd na bazy przeciwników. Na grze wieloosobowej jednak słabnie, ponieważ w walce dwóch wojowników liczy się tylko szczęście i strategia.

Mag jest słaby pod grę pojedynczą, zaś jego siła rośnie w grze drużynowej. W grze wieloosobowej, w jednej drużynie MUSI być przynajmniej jeden wojownik, który będzie w stanie przetrzymać ataki przeciwnika, dając magom pole do popisu. Obydwie klasy w pewien sposób uzupełniają się ... Jednakże ... Można być jeszcze lepszym.

Wojownik z magią uzdrawiania - potocznie zwany paladynem. Według mnie jest to najbardziej zabójcze połączenie bohatera. Potrafi przetrzymać wszystkie walki, uzdrawiać własne jednostki, lecz najważniejszym czarem jest ochrona życia - pozwala on odnowić życie do maksymalnej wartości, gdy spadnie ona do zera. Przy dużej ilości many i skuteczności czaru, bohater jest niemalże nieśmiertelny. Każdy zna reakcje gracza, który musi walczyć z typowym bohaterem-czołgiem, lecz jak bardzo będzie wyglądała jego twarz, gdy będzie musiał go zniszczyć ponad pięć razy ?


http://steamsignature.com/status/english/76561198004299557.png

Offline

 

#3 2014-06-20 11:30:43

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Dlaczego warto postawić na magię?

Po prostu wojownikiem można sprawę załatwić bardzo szybko, solo lub z pomocą świty wparować do bazy wroga i w 5 minut skończyć mapę. Żadnej filozofii, po prostu right-clicking i tyle. Magiem piromantą można zrobić niby to samo, ale trzeba mieć manę. Nekromanta to z kolei bohater support, niczym handlarz. Łączy w sobie zalety ekonomiczne i przywoływanie jednostek.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

#4 2014-06-20 19:41:56

 Nessha

Moderator

5754237
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2011-02-09
Posty: 983
Punktów :   
Ulubiona rasa: Gady/Ludzie/Kuce
Najmniej lubiana rasa: Zombie
Jednostka: Piekielny Ogar
Tytan: Los
Profesja: Piroman

Re: Dlaczego warto postawić na magię?

Nigdy nie stawiałam magii nad prosty język siłowy i walki. Niemniej magia dla mnie jest uzupełnieniem całokształtu bohatera, który magią  może sobie dopomóc ( w przypadku raz takich jak demon czy minotaur magia  pełni u mnie przynajmniej, funkcje "zapychacza"  - czyli jak jej nie ma jest kiepsko, z drugiej mańki dzięki czarom obszarowym można skuteczniej siać zamęt w szeregach wroga). Traktuje ją jako dodatek, jaki czasami jednak pomaga ocalić nasz tyłek czy to spowalniając wroga by nam dać możliwość ucieczki, czy to zwiększyć pancerz przed pojedynkiem bohaterów  1v1, lub przywróci pełnie zdrowia i poprawi jego osiągi. Słowem Ness rzecze - magii nie stawiam  na 1 miejscu, gdyż mag jest zwyczajnie słaby, jeżeli dopadną go wrogie jednostki lub nie daj Indro bohater przeciwnika jaki jest wojownikiem/rycerzem chaosu. Jeden do 5 ciosów i tracimy  główną podstawę   funkcjonowania naszej ekonomii i tak dalej. Dopiero z silnym wsparciem jednostek własnych , mag może dostatecznie blisko podejść ognia walki, by czary mogły zadziałać. Podsumowując preferuje ZAWSZE robić z wojaka pewną mieszankę mag/wojownik :
Wojownik - wytrzymałość siła szybkość  daje możliwość osobistego rozprawienia z jednostkami/innym wrogiem
Mag - czary jakiegokolwiek sortu, nawet magii chaosu ułatwiają nam zadanie przejęcia władzy na mapie


http://steamsignature.com/status/default/76561198108331506.pnghttp://steamsignature.com/AddFriend.png
https://discord.gg/vPAr9ap
Maniaczka i Nerda świata WARFRAME
http://orig14.deviantart.net/8582/f/2015/089/0/f/warframe___frost_by_thegalliumdesigns-d8nqs6y.png

Offline

 

#5 2014-06-21 14:14:32

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Dlaczego warto postawić na magię?

Zresztą mag nie nadaje się do każdej rasy, dla mnie wyznacznikiem czy mag jest przeznaczony dla tej rasy jest obecność ulepszeń pokroju przyspieszenia regeneracji many czy dodatkowych czarów. Po prostu 3x szybsza regeneracja jest zbyt silna by ją ot tak pominąć. Nie zawsze jest ona jednak konieczna, bo dla postaci nastawionych na mix magii i walki, magia pełni zwykle funkcję wsparcia typu wzmocnienia i leczenia, rąbanie mieczem wciąż jest podstawowym argumentem takich bohaterów. Jest tu zderzenie koncepcji specjalizacja vs wszechstronność, ale choć nadmierna wszechstronność jest zbytnim rozprzestrzenianiem się w różnych dziedzinach to nadmierna specjalizacja ogranicza.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://egarden.pl/ http://grainsdesel.eu Weekend wellness w Ciechocinku