Poozmawiajmy o tej rasie. Co o niej sądzicie. Moim zdaniem jest bardzo dobra, zwłaszcza w defensywie, ale ataki też mają niezłe(choć już nie takie super). Ich wieże są jednymi z najlepszych, z jakimi się spotkałem (niesamowita odporność!), powiedziałbym nawet, że najlepsze. A dodatkowe wsparci artylerią daje tej rasie niezliczone możliwości na początku. Ich artyleria to prawdziwa kula u nogi dla atakującego.
Co wy uważacie nt. tej rasy?
Offline
No pierwsza rasa jaką przeszedłem kampanię Chyba nawet ośmielę się stwierdzić iż ta rasa jest najlepsza. Golemy i Machiny oblężnicze są podstawą armii ale ich atut kryje się w gniazdach a dokładniej chodzi mi tu o Wije. Najlepsza jednostka według mnie. Gdy się doda to tego jeszcze Mithril to nawet z Tytana nic nie zostanie (zapytajcie samego pana Lunariona). Oceniam tą rasę na 10/10
Offline
golemy są wytrzymałą jednostką, mają miny i różne dobre mechanizmy oblężnicze, generał który pobiera surowce ze szczątków budynków. Daje 9/10
Offline
Ja 8/10, bo ta rasa jest wolna, a tego chyba najbardziej nie lubię. Ale miny są po prostu super, reszta machinek też, golemy trochę bardziej do defensywy, ale i nimi można trochę zaszaleć.
Ostatnio edytowany przez Nerevan (2008-11-23 13:09:28)
Offline
Jak zwykłe krasnoludy: wolni, ale za to bardzo wysoka jakość. Wije całkiem skuteczne. Golemy mocne i niezłe obrażenia. Wspaniałe machiny oblężnicze w stylu działo lub świder. Do tego mamy upiory i cienie, też dla mnie całkiem wartościowe jednostki. Grond jest potężnym tytanem, miażdży wszystko na swej drodze.
Offline
Mroczne krasnale rasa dość silna. Golemy dają rade, wsparciu machin oblężniczych są siłą z którą trzeba się liczyć. Upiory i cienie stanowią ciekawy dodatek, jednak mnie najbardziej cieszą rajdy na bazę przeciwnika pajęczymi minami:p
Offline
Jest to jedna z lepszych ras wg mnie. Należy uważać atakując bazę główną tej rasy: mamy przecież w Mrocznych Krasnoludach prawdziwe cuda techniki. Każdy to pisał.
* silna artyleria na odległość,
* miny,
* golemy silne wolne jednostki,
* bohater świetny materiał na tzw. tank, jednostkę która sama wszystko robi,
* pozyskiwanie surowców przez budowniczych (tak jest o ile pamięć mnie nie myli).
Poza tym dobry bohater jest w stanie trochę jednostki przyspieszyć. Więc 9/10. Za wartość defensywną i ofensywną.
Offline
Budowniczy to chyba mieli "moc ziemi" ( natychmiastowa naprawa budynków) surowce to zombi zbierają, jak mamy wynalazek "uczta garoka" ( nie wiem czy chodziło ci o tak z ziemi, czy z wrogów, ale tak to zrozumiałem)
Wysyłanie min jest skutecznym sposobem na podniszczenie bazy wroga i zahamowanie jego rozwoju.
Offline
Brązowe golemy mają zdolność z tego co pamiętam zbierania surowców z gruzów po budynkach...
Offline
Mroczne krasnoludy to według mnie rasa, która jest najtwardsza. Wspomniane wieże zapewniają wyśmienitą obronę, ale gdy dodamy do garnizonu kilka min...potrzebny jest ogromny pluton by powalić kilka takich wież.
Golemy może i powolne, lecz w dużej grupie są bardzo silni. Dodatkowo wspierani punktami doświadczenia bohatera, mogą zajść naprawde daleko. Wije przemieszczają się szybciej od reszty jednostek więc mogą być użytecznym wsparciem z powietrza. Duchów i Cieni prawie wogóle nie używam. Inżynierowie nie dość, że potafią naprawiać budynki mocą, to liczą się za dwóch w kopalni. Tytan może i jest silny, lecz jego powolność często przeradza się w klęskę gdy zaatakuje nas większa grupa przeciwników.
Nie wiem co tu jeszcze napisać...Mroczne Krasnoludy to moja ulubiona rasa, ma wiele wad i zalet. Ostateczna ocena to 10/10.
Offline
Mroczne krasnoludy posiadają średnią rozbudowę, mają jedne z najlepszych wież oraz machiny oblężnicze. Jednostki kamikadze oraz golemy do osłony to zabójcza kombinacja dla budynków. Bohater zadaje duże obrażenia i jest bardzo wytrzymały. Daję 9/10
Offline
Jedyna rasa która posiada artylerie rozwiniętą na maksymalny poziom. Ogniste działo i piekielny świder są dobrymi narzędziami na szturm wroga ze względu na odległość strzału. Miny stanowią idealny atak na bohaterów (2-30 min starczy na niedoświadczonego bohatera, zanim bohater zaatakuje miny zdąża go zabić, w dodatku się szybko poruszają). Inżynier liczy się jako dwie jednostki w kopalni co stanowi dla nich plus. Rozwinięcie umiejętności ataku i obrony wraz z "mithirem" jest nie lada gratką dla golemów wraz z ulepszeniem "strzaskanie". Golemy potrafią znajdować surowce ze zniszczonych budynków. Ogólne ras ana plus lecz oceniam ją na 7/10 bo jest za wolna.
Offline
Rasa jak najbardziej na plus. Jej zaletami jest wysokie zaplecze maszyneryjne oraz duża wytrzymałość podstawowych jednostek. W przeciwieństwie do swoich dobrych odpowiedników, należy się z nimi liczyć podczas potyczki.
Offline