Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2014-10-07 18:22:34

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Mod 1035 Opis

Jest to poradnik i opis do WBC3 z modyfikacją 1035 która:
-dodaje nowe nacje: Smokowcy, Gobliny, ogry i Gnolle;
-nowe artefakty;
-nowe lokalizacje na mapie,
-dodatkowe portrety i pionki dla bohatera.

Każda rasa jest opisana następująco:
-wstęp-parę słów na start;
-budynki: co i jak się odblokowuje i co robi;
-jednostki: opis nowych jednostek lub co zmieniono w starych.
-specjalne: jakaś akcja specjalna narodu lub lidera tego narodu.
-rady: parę moich rad dotyczących gry tą rasą.

=====================================
Gobliny
=====================================
<<< WSTĘP >>>
Idzie dużo złota i żelaza a mało kryształów(przynajmniej do poziomu 4 gdzie jest szaman);
Ogólnie nacja wygląda na ładnie zrobioną tylko skoda że tak dużo złota idzie, więcej niż u krasnoludów.
Należy wspomnieć tu o ich wieży obronnej co zadaje 10 pkt obrażeń kutych ale prędkość ma 10 i 400 pkt wytrzymałości.
Bohater tej rasy ma dostęp do goblińskiej magii.

Budynki: niektóre grafiki pochodzą z starszej wersji gry a niektóre z innych.
Jednostki: oczywiście są gobliny od orków jak i nowe całkiem postacie od zera zrobione.

<<< BUDYNKI >>>
=== Poziom 1 ===
Ratusz: Baszta goblinów
Potrzebuje złota i głównie kryształów do rozwoju.
Szkoli: Kolboty.
Badania: brak

Wieża goblinów
Atakuje latające jednostki.
Szkoli: Goblin, Procarza(wym Ratusz poz 2), Motor(wym Warsztat).
Badania: Sokoli wzrok(zasięg wzroku).

=== Poziom 2 ===
Szczurza nora
Szkoli: Ogromne szczury.
Badania: Czarna zaraza(szczur może zarażać).

=== Poziom 3 ===
Goblińksa Hatka wodza
+4 do limtu jednostek.
Szkoli: Goblińskiego wodza oraz Skradający(wym Ratusz poz 5);
Badania: Padlinożercy(goblin pozyskuje surowce z ruin i Atak z zaskoczenia(+6% do zabójstwa dla Skradającego).

Warsztat goblinów
Szkoli: goblińską balistę, goblińską armatę, Sterowiec(wym bad Lewitacja) oraz Gobliński Sherman(czyli czołg)
Badanie: gumowa proca(+4 do zasięgu dla balisty i procarza),nieuchwytność(goblin zyskuje odporność na zwykłe strzały) i Magiczny proszek(+4 do zasięgu dla armaty i sterowca).

Gniazdo
Nic nowego
Szkoli: ważkę, Harpię, Bagienny i burzowy smok.
Badania: Harpia wiedźma.

=== Poziom 4 ===
Gobliński krąg.
Szkoli: Goblińskich szamanów.
Badania: Szaman(nic nowego, to samo co u orków)

Gobliński ołtarz
Szkoli: nic
Badania: Lewitacja(umożliwia budowanie sterowców) i regeneracja many.

Totem
Ten sam co u orków.

=== Poziom 5 ===
Brak nowych budynków

<<< JEDNOSTKI >>>
Goblin-ten skaut od orków, dodano mu umiejętność padlinożerca (zbiera surowce z zburzonych budynków.
Procarz-goblin z procą.
Motor-goblin na motorku z tubą, jego ataki są trujące, silniejszy od procarza.
Wielki szczur-po prostu szczur.
Wódz goblinów-ten sam co u orków.
Balista goblinów-to samo co u orków.
Armata goblinów-ma mniejszy zasięg od balisty ale zadaje większe obrażenia, ma ikonkę goblina jak troll owce, aby armatę załadować goblinem trzeba go zmusić do zaatakowania goblina i może strzelać goblinami zyskując +100 do obrażeń.
Sterowiec-latająca machina oblężnicza strzelająca goblinami, jak ich mam na start to gra kończy się w parę minut bo bardzo mocna jednostka.
Szaman goblinów-ten sam co u orków.
Skradający-goblin generał który potrafi stać się niewidzialny.
Gobliński Sherman-czyli czołg goblinów (tytan), wielki wóz z głowicą ciągnięte przez 2 szczury, strzela goblinami co oznacza że goblin może czasami wstać i walczyć.

<<< SPECJALNE >>>
Goblińska magia:
1.Infekcja: wezwanie wielkiego szura.
2.Horda: wezwanie 4 goblinów.
3.Mroczne ostrze: bohater ma zdolność zabójca.
4.Magiczna proca: bohater walczy na dystans zadając obrażenia obuchowe.
5.Magiczne trybiki: zwiększa prędkość pobliskich machin goblinów prócz sterowca.
6.Uwarzenie manny: bohater tworzy butelkę many;
7.Wezwanie oszusta: wzywa kopie samego siebie, lepiej walczy od mojego złodzieja i nazywa się Dragon Hero, w opisie widnieje generał goblinów.
8.Wymknięcie: bohater teleportuje się w losowym bezpiecznym miejscu na mapie.
9.Goblinozacja: przemienia wrogów w goblinów.
10.Atak z zaskoczenia: nasze wojska wokół bohatera są niewidzialne.

<<< RADY >>>
0.UWAGA: Jak uczymy się goblińskich zaklęć w sensie od 1 do 10 poziomu umiejętności to podzczas otwierania księgi zaklęć może nas wywalić z gry, przed nauką tej umiejętności czy po osiągnięciu 10 lub wyszego błędu nie ma
1.W pierwszej kolejności opanuj kopalnie złota, następnie żelaza, kamień i kryształy właściwie starczy po jednym.
2.Z powodu dużego zapotrzebowania na złoto buduje trzy ratusze gdzie w dwóch jest szkolonych robotników a trzeci jest do rozwoju (koniecznie musi być wolny i tylko ma służyć do rozwoju).
3.Należy jak najszybciej przejść na drugi poziom bo z goblina marny wojownik a nic nie mamy konkretniejszego na tym poziomie.
4.Do szczęścia wystarczą tylko dwie warsztaty goblinów, tyle złota i żelaza pochłaniają co kilka kopalń 3 poziomu!
5.Goblin staje się użyteczny tylko na 3 poziomie gdzie wzmocniony badaniami może udać się do bazy wroga i pozyskać trochę surowca.
6.Do wież obronnych nie daje wojowników tylko strzelców, skoro ma szybkość 10 a obrażenia 10 to lepiej jest zwiększyć widocznie obrażenia aniżeli walkę i (już tak wysoką) szybkość.

=====================================
SMOKI
=====================================
<<< WSTĘP >>>
Nacja bardzo niezbilansowana, w sensie że są OP, mają dostęp do wszystkich standardowych smoków po obniżonych cenach i czasu produkcji a nawet mają parę własnych smokowatych jednostek.

Budynki: całkowicie od nowa robione, twórca modyfikacji musiał je robić jako pierwsze bo wyglądają bardzo proste.
Jednostki: smoki oryginalne w WBC a reszta oprócz jednego krasnoluda z WBC2 robione od nowa, przyczepie się tutaj do animacji czy nieczytelnej grafiki.

<<< BUDYNKI >>>
=== Poziom 1 ===
Ratusz: Baszta smoków
Szkoli: nic
Badania: Plądrowanie (co poziom ratusza to nowy poziom tego badania jest dostępny-za każdą zniszczoną budowle otrzymujemy X*100 każdego surowca).

Gospoda Krasnoludów
Szkoli: Smoczych kowali,Krasnolud-bandyta;
Badania:nic
=== Poziom 2 ===
Gospoda Elfów
Szkoli: Smoczy strażnik, Mściciela(wym Ratusz Poz 3), Królowa smoków(wym Ratusz Poz 5)
Badania: żadne;

=== Poziom 3 ===
Smocza jama
Szkoli: Lądowe Smoki
Badania: Oddech burzy(Lądowy smok może przeistoczyć się w burzowego draglinga), Oddech ognia(Lądowy smok może przeistoczyć się w ognistego draglinga), Oddech kwasu(Lądowy smok może przeistoczyć się w kwasowego draglinga).

Smoczy Stos
Szkoli:nic.
Badania: Złote łuski I - III(zwiększa odporność u ziemnych smoków i draglingów),Szmoczy mściciel(zwiększa u Mscicieli obrażenia i zasięg),Motywacja(premia do walki i szybkości krasnoludzkich bandytów), Handel.

Gniazdo
Niby standardowe ale bardzo wypchany!!!
Szkoli: poz 1:Feniks ,poz 2: Wiwerna/Smoczą Żmije, poz 3 Ognisty/Burzowy/Bagienny Smok
Badania: żadne.

=== Poziom 4 ===
Smoczy ołtarz
Umożliwia przywołanie Drakolicza po opracowaniu badania smoczej duszy.
Szkoli: nic;
Badania: Smocza dusza(patrz wyżej);

=== Poziom 5 ===
Smocza iglica
Szkoli: Niebiańskiego i Lodowego smoka oraz Sheka(Tytan)
Badania:żadne.

<<< JEDNOSTKI >>>
Opiszę wszystkich prócz standardowych istot czyli dojrzałe smoki.

Smoczy kowal-bardzo silny robotnik ale niezbyt pracowity jak na krasnoluda,postać nieczytelna więc ni nie dopowiem więcej.
Krasnolud Bandyta-grafika topornika z poprzednich części, niespecjalny żołnierz.
Smoczy strażnik-elf w biały "czymś", elfy tutaj mają lekko czerwonawą skórę, szermierz, nic specjalnego.
Mściciel-kolejny elf na biało ubrany-niespecjalna jednostka strzelecka.
Ziemny smok-duża skrzydlata bestia ale chodzi po ziemi i atakuje ogniem lądowych i powietrznych, w końcu konkretna jednostka produkująca się za kamień i z możliwością przeobrażenia się w silniejszego smoka ziemnego zwanego draglingiem.
Burzowy/Ognisty/Bagienny Draglink-silniejsza bestyjka, jak mamy ratusz na 5 poziomie możemy go przeistoczyć w pełnowartościowego smoka.
Smocza Żmija-ciekawy średnio-silny smok, jego ataki są trujące i w 100% gwarantują  ogłuszenie przeciwnika.
Lodowy smok-to niebiański smok wymalowany na jasne kolory, oprócz tego nic specjalnego.
Królowa smoków-generał,raczej postać była wzorowana na Walkirie, jednostka aktakująca magią i zdolna do przywołania Baśniowego smoka za 100 many(Wielce przydatne taki smoczek 6 obr i 6 zasięgu ).
Sheka(czy jakoś tak)-Smoczy tytan,grafika smoka z WBC1, właściwie nic specjalnego i właściwie niepotrzebny bo mamy bandę smoków.

<<< SPECJALNE >>>
Właściwie nic oprócz to że bohater tej naci zawsze ma umiejętność Smoczy pogromca i Smoczy władca(XP dla dinozaurów,smoków i Hydr).

<<< RADY >>>
1.Do szczęścia potrzebujesz: Ratusza i Smoczą jamę, robisz w nich wszystkie badania i jesteś królem bo Smok ziemny i Draglingi są bardzo silne, a jak masz grabież i Ratusz na 5 poziomie jesteś królem i po co miałbyś produkować jakieś elfy czy Krasnoludy kiedy masz mocarną smoczą rodzinkę.
2.Grając przeciw nim w przypadku sarathi to należy inwestować w pterodaktyle, okazuje się że taka grupa jest zdolny roznosić smoki, zobaczę jak mi goblinami pójdzie.
3.Ogólnie aby ich pokonać to należy ich zdławić zanim osiągną 3 poziom lub nie dopuścić do osiągnięcia 5.
=====================================
ARTEFAKTY
=====================================
Maska szamana:+2 do goblińskiej magi

=====================================
ZMIANY W KAMPANII
=====================================
Na razie wybrałem sobie gobliny a klasa dla bohatera to złodziej i misję nawet łatwo przechodzę pomimo że pisze bardzo trudny.

<<< MISJE >>>
2 misja ogólnie na wyspie
Standardowo: Niebieski gracz pilnuje bramy a zielony szarżuje na nas nawet bohaterem.
Modyfikacja: zielony zakłada bazę.

Przewodnictwo nad barbarzyńcami
Konkretnie chodzi o zdobycie możliwości dowodzenia barbarzyńcami na mapie gdzie są 4 wodzowie.
Standardowo: wódz z południa szarżował na naszego bohatera już na starcie.
Modyfikacja: wodzowie stoją w miejscu.

<<< MAPA >>>
Gniazdo smoków
Na razie niezbadane.

======================================
W miare postępów będe aktualizował posta.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-08 14:24:41)

Offline

 

#2 2014-10-10 14:17:44

 Gandalf Biały

http://i47.tinypic.com/nx5kpu.jpg

Skąd: Śródziemie
Zarejestrowany: 2013-12-22
Posty: 39
Punktów :   
Ulubiona rasa: Ludzie/Rycerze
Najmniej lubiana rasa: Imperium/Orkowie/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Senior
Tytan: Sirian
Profesja: Paladyn

Re: Mod 1035 Opis

Interesujące. Gdzie można pobrać tę modyfikację ?


"Czarodziej nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, przybywa wtedy kiedy ma na to ochotę."

Offline

 

#3 2014-10-10 15:52:14

 Nessha

Moderator

5754237
Skąd: Piekło
Zarejestrowany: 2011-02-09
Posty: 983
Punktów :   
Ulubiona rasa: Gady/Ludzie/Kuce
Najmniej lubiana rasa: Zombie
Jednostka: Piekielny Ogar
Tytan: Los
Profesja: Piroman

Re: Mod 1035 Opis


http://steamsignature.com/status/default/76561198108331506.pnghttp://steamsignature.com/AddFriend.png
https://discord.gg/vPAr9ap
Maniaczka i Nerda świata WARFRAME
http://orig14.deviantart.net/8582/f/2015/089/0/f/warframe___frost_by_thegalliumdesigns-d8nqs6y.png

Offline

 

#4 2014-10-10 15:56:52

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Mod 1035 Opis

Zostałem wyprzedzony

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-10-10 15:57:17)

Offline

 

#5 2014-10-12 14:05:15

 LordSauron

http://i61.tinypic.com/302wfpl.jpg

633410
Skąd: Barad-Dur
Zarejestrowany: 2009-08-22
Posty: 1032
Punktów :   
Ulubiona rasa: Nieumarli, Mr.krasnoludy
Najmniej lubiana rasa: Istoty lasu/Barbarzyńcy
Jednostka: Rycerz Zagłady/Piek. świder
Tytan: Lord Zagłady Grond
Profesja: Czarodziej

Re: Mod 1035 Opis

Jest też taki mod do WBC3 co się nazywa Protectors bodajże, nie wiem czy Hatter w to grałeś.


Proszę pisać na PW lub na forum, na GG bywam nieregularnie.

http://oi51.tinypic.com/ela913.jpg

Dance with the devil and sleep with the dead!

Offline

 

#6 2014-10-13 13:05:47

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Mod 1035 Opis

Jest masę modów i wiem o tym tylko czas aby zagrać w to wszystko

Offline

 

#7 2014-10-13 13:18:40

 Valghern

http://i49.tinypic.com/34dljes.jpg

Skąd: z opuszczonych sal Khaz-Barak
Zarejestrowany: 2013-08-21
Posty: 14
Punktów :   
Ulubiona rasa: Mroczne elfy
Najmniej lubiana rasa: Władcy Zarazy
Jednostka: Mroczny Jeździec
Tytan: Grond

Re: Mod 1035 Opis

Ja już kilka miesięcy temu odkryłem tego moda i chyba nie działa w polskiej wersji. Wyświetlał się komunikat o braku jakiegoś pliku czy folderu z ,,english" w nazwie.


Zapraszam na Warlords Battlecry Wiki - http://pl.warlords.wikia.com.

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Authenticity https://www.thermoszamka.pl/