Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum

Strażnicy Etherii | Warlords Battlecry Forum


#31 2014-12-21 15:51:36

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Sorki że się nie odzywałem bo się trochę rozleniwiłem ale praca wciąż w toku.

================
RAPORT Z POSTĘPU
================
Żeby nie było ponuro będę wrzucał obrazki przy raportach


Tak się prezentuje na razie edytor map.
http://www.wb2.pun.pl/_fora/wb2/gallery/469_1419173208.png

Badania działają zarówno globalnie jak i na konkretną jednostkę.
http://www.wb2.pun.pl/_fora/wb2/gallery/469_1419173057.png

Zaklęcia globalne już mi działają poprawnie
http://www.wb2.pun.pl/_fora/wb2/gallery/469_1419173248.png

Teraz skupię się na portretach i umiesczenie w panelu okno "Pana Wojny".

Jak by co to to co prezentuje jest już do ściągnięcia tylko brak trybu RTS, jest turową gierką do max 4 osób.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-12-21 15:53:37)

Offline

 

#32 2015-01-18 20:51:39

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Na forum nikt nic nie piszę to:

================
RAPORT Z POSTĘPU
================
Bawię się zestawem narzędzi do mojej gry, w którym w skład wchodzą:

Edytor światów
Pozwala na tworzenie własnych modyfikacji opartym na stworzonym silniku gry przy czym wyróżniamy:
Mod samodzielny- czyli szablon, jakie surowce występują, jakimi statystykami są określone jednostki itd.
Mod rozszerzający- wprowadza więcej elementów i/lub korektę do wybranych mod samodzielnych przy czym autor musi określić z czym jest kompatybilny.
Na raz może działać tylko jeden mod samodzielny a mody rozszerzające mogą działać na raz w większej liczbie i być kompatybilne z wieloma szablonami.

Edytor obiektów
Czyli aktywne elementy w grze takie jak budowle na mapie, żołnierze, dowódcy itd;
Edytujemy w nim:
Opis-nazwa, krótki opis obiektu, rozmiar obiektu i co to jest (żołnierz, budowla itd),
Koszt-werbunku lub budowy w zależności co to jest;
Statystyki-każdy wie o co chodzi;
Umiejętności/Akcje- są akcje systemowe (czyli gotowce do określana na szybko np Akcja: Dochód -> złoto) i Akcje utworzone <patrz niżej>
Animacja- 8-kierunkowa 5-kierunkowa z odbiciem lustrzanym, tylko jeden kierunek i własny czas trwania animacji;

Edytor akcji
Stwierdziłem że czary, umiejętności i artefakty to "różne pudełka z tak samo uporządkowaną zawartością"
Oprócz części opisowej i animacji jak wyżej jest część "programowania"
Robi się to przy pomocy bloczków pogrupowane następująco:
Aktywacji-samodzielna czy wzbudzana;
Celu-wróg, przyjaciel, konkretny cel i zasięg rażenia.
Statystyki statyczne-czyli siła, max zdrowia, inicjatywa,
Statystyki dynamiczne-pozostałe zdrowie lub manna,
Specjalne- nie pasujące do pozostałych grup np zasięg,
Dezaktywacji- jak to wyłączyć, bez bloków dezaktywacji jest to rozumiane że akcja kończy się natychmiast bo jego zainicjowaniu lub wyłącza się po określonym czasie.
Obszar "programowania" jest podzielona na trzy: Aktywacja, Działanie i Dezaktywacja.

Edytor map
To każdy wie o co chodzi.
Jeszcze nie dodałem opcji dodatkowych poziomów jak podziemia z Heroesa ale mam to na uwadze;

Offline

 

#33 2015-02-25 13:12:36

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Wybaczcie że nie odzywałem się przez długi czas (bo miałem sesję) i pomimo że miałem raport zdawać co tydzień jakoś mi nie wychodzi ta regularność.

Co teraz robię? Krótko: ćwiczę sobie Blendera (mój program do grafiki 3D) aby jakość graficzna była jak najlepsza i tutaj ważne pytanie, w jakiej formie wykonać grafikę do gry:
1. Baśniowo-dużo kolorów, motylek, drzew i ozdób, może postacie niezbyt proporcjonalnie np duże głowy albo brzuchy;
2. Prosty-żadnych nadmiernych bajerów tylko w miarę naturalnie wszystko odwzorować.
3. Gotycki- ponury i przeważnie szaro-bure;

Jeśli chodzi o silnik gry robię mu generalny remont, jak pisałem z powodu sesji prace stanęły i ten temat został jeszcze nie dokończony.

Jeśli macie jakieś własne wizję co do wymarzonego WBC lub sugestie to pisać śmiało żeby potem nie było jakiś ogurasów.
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2015/035/d/5/h3__cucumber_and_cossack_cucumber_by_madhatterworkshop-d8gonki.png

A może tak nację warzyw dodać ?

Offline

 

#34 2015-02-26 13:50:34

 blazenek

http://i46.tinypic.com/s3ztk9.jpg

Call me!
Zarejestrowany: 2011-02-07
Posty: 840
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demon<W. Elfy<Nieumarli
Najmniej lubiana rasa: Człowieki
Jednostka: Demon
Profesja: Wojownik/Przyzywacz

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Generalnie najlepiej zachować mniej więcej szarą szatę graficzną, w takim stylu w jakim była. Określ ją jak chcesz - baśniowo lub nie, ale mniej więcej celuj w taki efekt końcowy. Takie jest moje zdanie.

Poza tym pewnie musisz zadecydować czy faktycznie chcesz zrobić coś w stylu Warlordsów zachowując jako tako klimat, co pewnie graficznie może być wyzwaniem, czy może jednak chcesz zabawić się w coś bardziej baśniowego, z nutką humoru i faktycznie dodać nację warzyw


"Tragedią życia jest nie to, że ludzie umierają, lecz to, że przestają kochać."

Offline

 

#35 2017-05-27 13:39:22

bodo

http://i48.tinypic.com/x57ch.jpg

Zarejestrowany: 2017-05-27
Posty: 1
Punktów :   

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Mega!


Dowiedz się więcej na temat kredytów i pożyczek na stronie Credy24.pl!

Offline

 

#36 2017-10-02 23:47:14

 GandalfZiom

http://i48.tinypic.com/x57ch.jpg

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2017-10-02
Posty: 1
Punktów :   

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

yaaaaaaa


Warto zajrzeć do firmy Blue Oak - tutaj znajdziesz najlepszą pomoc z biznesie

Offline

 

#37 2019-07-28 11:40:05

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 56
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Ale dawno mnie tu nie było (I pytanie czy ktoś jeszcze tu przychodzi?).

Ostatnio zauważyłem że ludzie wracają do starych gier takie jak Disciples czy właśnie Warlords Battlecry 3, jak dowiedziałem że istnieje fanowski dubbing do gry to zacząłem szukać i przez przypadek wróciłem na stare śmiecie".

Jak sytuacja stoi?


W tym roku chciałbym wystartować jako pełnoetatowy twórca gier niezależnych i swoje studio nazwałem "Omegan's Domain":
https://www.youtube.com/channel/UCE7DL0 … subscriber
https://www.deviantart.com/madhatterworkshop
https://gamejolt.com/@OmegansDomain

Realizuje swoją pierwszą komercyjną grę która jest strategia turową z elementami RPG z motywem przewodnim 7 grzechów głównych.
Gra nazywa się 8 Grzechów:
https://orig00.deviantart.net/10c2/f/2018/159/2/e/8_ekr_men_ii_by_madhatterworkshop-dcdtbop.png
Postaram się aby premiera odbyła się pod koniec wakacji czy we Wrześniu.

Co do tego projektu gry
Tematu sobie nie odpuszczę ale może być że będzie się prezentował się inaczej, ale w myśli zasad ekonomi, w pierwszych chwilach istnienia swojego "studia" planuje porobić parę gier turowych i ostrożnie zapuszczać się w inne gatunki czy odmiany.

Wiec ten projekt nie będzie moim ani drugim ani piątym projektem, na początku dokończę, moim drugim planowanym projektem na którym stawiam to Moc przeciw Magii (inaczej mini klon Heroes of Might and Magic).
Później będę chciał dokończyć swojego side scrolling RTS, i na jego podstawie stworzę coś na wzór Warfrafta 1, po tym myślę że zajęcie się "Master of War" będzie już realną opcją.

Tylko pytanie czy oby na pewno z klasycznymi rasami fantasy czy może stworze coś własnego?

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://grainsdesel.eu zasięg odbioru kaset vhs w-wa