#31 2014-12-21 15:51:36

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 55
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Sorki że się nie odzywałem bo się trochę rozleniwiłem ale praca wciąż w toku.

================
RAPORT Z POSTĘPU
================
Żeby nie było ponuro będę wrzucał obrazki przy raportach


Tak się prezentuje na razie edytor map.
http://www.wb2.pun.pl/_fora/wb2/gallery/469_1419173208.png

Badania działają zarówno globalnie jak i na konkretną jednostkę.
http://www.wb2.pun.pl/_fora/wb2/gallery/469_1419173057.png

Zaklęcia globalne już mi działają poprawnie
http://www.wb2.pun.pl/_fora/wb2/gallery/469_1419173248.png

Teraz skupię się na portretach i umiesczenie w panelu okno "Pana Wojny".

Jak by co to to co prezentuje jest już do ściągnięcia tylko brak trybu RTS, jest turową gierką do max 4 osób.

Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-12-21 15:53:37)

Offline

 

#32 2015-01-18 20:51:39

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 55
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Na forum nikt nic nie piszę to:

================
RAPORT Z POSTĘPU
================
Bawię się zestawem narzędzi do mojej gry, w którym w skład wchodzą:

Edytor światów
Pozwala na tworzenie własnych modyfikacji opartym na stworzonym silniku gry przy czym wyróżniamy:
Mod samodzielny- czyli szablon, jakie surowce występują, jakimi statystykami są określone jednostki itd.
Mod rozszerzający- wprowadza więcej elementów i/lub korektę do wybranych mod samodzielnych przy czym autor musi określić z czym jest kompatybilny.
Na raz może działać tylko jeden mod samodzielny a mody rozszerzające mogą działać na raz w większej liczbie i być kompatybilne z wieloma szablonami.

Edytor obiektów
Czyli aktywne elementy w grze takie jak budowle na mapie, żołnierze, dowódcy itd;
Edytujemy w nim:
Opis-nazwa, krótki opis obiektu, rozmiar obiektu i co to jest (żołnierz, budowla itd),
Koszt-werbunku lub budowy w zależności co to jest;
Statystyki-każdy wie o co chodzi;
Umiejętności/Akcje- są akcje systemowe (czyli gotowce do określana na szybko np Akcja: Dochód -> złoto) i Akcje utworzone <patrz niżej>
Animacja- 8-kierunkowa 5-kierunkowa z odbiciem lustrzanym, tylko jeden kierunek i własny czas trwania animacji;

Edytor akcji
Stwierdziłem że czary, umiejętności i artefakty to "różne pudełka z tak samo uporządkowaną zawartością"
Oprócz części opisowej i animacji jak wyżej jest część "programowania"
Robi się to przy pomocy bloczków pogrupowane następująco:
Aktywacji-samodzielna czy wzbudzana;
Celu-wróg, przyjaciel, konkretny cel i zasięg rażenia.
Statystyki statyczne-czyli siła, max zdrowia, inicjatywa,
Statystyki dynamiczne-pozostałe zdrowie lub manna,
Specjalne- nie pasujące do pozostałych grup np zasięg,
Dezaktywacji- jak to wyłączyć, bez bloków dezaktywacji jest to rozumiane że akcja kończy się natychmiast bo jego zainicjowaniu lub wyłącza się po określonym czasie.
Obszar "programowania" jest podzielona na trzy: Aktywacja, Działanie i Dezaktywacja.

Edytor map
To każdy wie o co chodzi.
Jeszcze nie dodałem opcji dodatkowych poziomów jak podziemia z Heroesa ale mam to na uwadze;

Offline

 

#33 2015-02-25 13:12:36

Mad Hatter

http://i46.tinypic.com/2q8znlj.jpg

Zarejestrowany: 2014-09-27
Posty: 55
Punktów :   
Ulubiona rasa: Zombie i hobgobliny(steampunk)
Najmniej lubiana rasa: Elfy
Jednostka: Necro
Tytan: Konstrukt
Profesja: Reanimator

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Wybaczcie że nie odzywałem się przez długi czas (bo miałem sesję) i pomimo że miałem raport zdawać co tydzień jakoś mi nie wychodzi ta regularność.

Co teraz robię? Krótko: ćwiczę sobie Blendera (mój program do grafiki 3D) aby jakość graficzna była jak najlepsza i tutaj ważne pytanie, w jakiej formie wykonać grafikę do gry:
1. Baśniowo-dużo kolorów, motylek, drzew i ozdób, może postacie niezbyt proporcjonalnie np duże głowy albo brzuchy;
2. Prosty-żadnych nadmiernych bajerów tylko w miarę naturalnie wszystko odwzorować.
3. Gotycki- ponury i przeważnie szaro-bure;

Jeśli chodzi o silnik gry robię mu generalny remont, jak pisałem z powodu sesji prace stanęły i ten temat został jeszcze nie dokończony.

Jeśli macie jakieś własne wizję co do wymarzonego WBC lub sugestie to pisać śmiało żeby potem nie było jakiś ogurasów.
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2015/035/d/5/h3__cucumber_and_cossack_cucumber_by_madhatterworkshop-d8gonki.png

A może tak nację warzyw dodać ?

Offline

 

#34 2015-02-26 13:50:34

 blazenek

http://i46.tinypic.com/s3ztk9.jpg

Call me!
Zarejestrowany: 2011-02-07
Posty: 840
Punktów :   
Ulubiona rasa: Demon<W. Elfy<Nieumarli
Najmniej lubiana rasa: Człowieki
Jednostka: Demon
Profesja: Wojownik/Przyzywacz

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Generalnie najlepiej zachować mniej więcej szarą szatę graficzną, w takim stylu w jakim była. Określ ją jak chcesz - baśniowo lub nie, ale mniej więcej celuj w taki efekt końcowy. Takie jest moje zdanie.

Poza tym pewnie musisz zadecydować czy faktycznie chcesz zrobić coś w stylu Warlordsów zachowując jako tako klimat, co pewnie graficznie może być wyzwaniem, czy może jednak chcesz zabawić się w coś bardziej baśniowego, z nutką humoru i faktycznie dodać nację warzyw


"Tragedią życia jest nie to, że ludzie umierają, lecz to, że przestają kochać."

Offline

 

#35 2017-05-27 13:39:22

bodo

http://i48.tinypic.com/x57ch.jpg

Zarejestrowany: 2017-05-27
Posty: 1
Punktów :   

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

Mega!


Dowiedz się więcej na temat kredytów i pożyczek na stronie Credy24.pl!

Offline

 

#36 2017-10-02 23:47:14

 GandalfZiom

http://i48.tinypic.com/x57ch.jpg

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2017-10-02
Posty: 1
Punktów :   

Re: Master of war (czyli WBC4 według kapelusznika)

yaaaaaaa


Warto zajrzeć do firmy Blue Oak - tutaj znajdziesz najlepszą pomoc z biznesie

Offline

 

Nasi Sojusznicy


Tajemnice Antagarichu | Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6,7 Forum
e-Gildia Graczy

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wb2.pun.pl torby papierowe z nadrukiem maltańczyk szczeniak żywienie