Zbanowany
Mi glownie chodzi o handel, ale wspomnialem tez jak przydatne sa dowodzenie i morale ktore daje charyzma.
Offline
Przypuszczam że różnice w naszej opinii na temat charyzmy wynikają ze stylu gry, ja preferuje silnych wytrzymałych bohaterów których jednostki co najwyżej mogą spowolnić a rozgrywka kończy się w kilka minut, Ty pewnie bohatera supportującego.
Offline
Zbanowany
Ja tez wole bohatera wojownika ktory na solo skasuje cala baze, ale dobrze go stweakowac chociaz mala grupa jednostek, a z wieksza iloscia jednostek mozna skasowac kilka baz pod rzad.
Wiec dobrze czasami dac wojownikiem w charyzme zeby miec tansze budynki i jednostki np gdybysmy walczyli przeciw bohaterowi zabojcy lub jakiejs sporej bazie.
Offline
Tak jak powiedzieli tutaj przedmówcy - charyzma jest świetnym wyborem do pewnego pułapu. Przez pierwszą część rozwoju bohatera (np. do 10 poziomu) wydaje się najlepsza, potem powinna odchodzić stopniowo w odstawkę na rzecz skillów fizycznych i magicznych.
Offline
Charyzma to najmniej przydatna statystyka w grze.Odpowiada głównie za dowodzenie,morale i kupiectwo.I o ile dowodzenie to świetna zdolność bo zwiększa nam świtę,limit armii,i zasięg dowodzenia,tak morale ma tak beznadziejne premie,że aż brak słów (bodajże +4 do walki,+2 szybkości to max).Kupiectwo z kolei możemy równie dobrze rozwijać przez inteligencje która daję nam tak bardzo pożądaną umiejętność treningu.Jak ktoś chce się bawić w wspieranie swoich jednostek to najlepiej zagrać uzdrowicielem lub piromantą.Obaj posiadają bardzo mocne buffy dla jednostek.
Offline
Handlarzem można grać bardzo ciekawe rozgrywki, ale to chyba w WB3 - gry mi się chyba zlewają. Jest to jednak urozmaicenie, jeśli ktoś ma dosyć grania wojem robiącym solo wjazdy na cudze bazy.
Offline