To jest bardzo ciekawa szkoła magii, wbrew pozorom mocno związana z ekonomią. Ofensywnie nie jest aż tak potężna, bo opiera się na wskrzeszaniu zmarłych i wspieraniu rasy. Nekromanta jako czarodziej nie jest zbyt potężny w walce wręcz (choć może zainwestować w wampiryzm przy awansie i wysysać pkt. życia przy ataku). To oznacza, że jego głównym argumentem (oprócz obstawy) jest krąg lodu, solidne zaklęcie.
Wskrzeszanie zombi pozwala na przyspieszenie rozwoju ekonomicznego Nieumarłych lub innej rasy którą przyjdzie nam dowodzić. Mroczny portal pozwala nam łatwiej przywoływać jednostki, które będą o wiele bardziej doświadczone. Zamiana dnia w noc jest absolutnie konieczna, bo nie musimy czekać do 4 poziomu Baszty, a Nieumarli regenerują rany tylko w nocy. Przywołanie czempiona pozwala nam przywołać jakąś wybraną jednostkę, z reguły najlepiej przywołać rycerza zagłady, w połączeniu z mrocznym portalem otrzymujemy jeszcze silniejszych rycerzy.
Podsumowując jest to bardzo dobra szkoła magii, bardzo wyspecjalizowana i niezbyt silna ofensywnie, ale nie można jej w żadnym razie lekceważyć.
Offline
necromanta jest wręcz jednym z lepszych moim zdaniem.
to co już powiedziałeś: przywoływanie czempionów na portal, pchanie zombie w kopalnie, wskrzeszanie itd..
ale jest też czar wampiryzmu.. co rzucone na przywołanych DoomKnightów robi z nich twarde orzeszki do rozgryzienia...
jest poison cloud.. rzadko tego używałem, ale jak się solo wybrać herosem do bazy wroga, zatruć, i po chwili armią wjechać w osłabionych i zatrutych (tylko trzeba się orientować czy leczenia nie mają)
a krąg zimna... mmme gusta 320dmg to nie byle co..
Offline