Co o nim powiecie? Dobry mag czy jeszcze lepszy wojownik? Odporny czy podatny na obrażenia? Tu się możecie wypowiedzieć na temat tego bohatera.
Według mnie bohater jest najlepszy do nekromancji która pozwala szybko stworzyć solidną armię zaraz na początku gry. Ale wybierając tą profesję ma mało odporności oraz ataku, jednak nadrabia to umiejętnością wampiryzmu (odnawia się energia po zaatakowaniu przeciwnika) w dodatku może zamienić dzień w noc i dzięki temu dodać bonusy dla swych jednostek (m.in. cienie).
Mag lodu też jest dobry, przyzwoity atak oraz obrażenia. Ataki obszarowe oraz zamrażające dają rade w stosunku do przeciwników wroga. Ogólnie jedna z najlepszych profesji dla tego bohatera.
Wojownik oraz rycerz śmierci nie odpowiada tej klasie ze względu na mały atak początkowy a dużą inteligencje w szczególności do zręczności i siły. Lecz odpowiednio go tworząc może być jednym z najlepszych wojowników w Etherii.
A wy? Jakie jest wasze zdanie? Nie musicie się ze mną zgadzać, możecie krytykować.
Offline
Potrzebuje tylko czaru zmiany na noc, nic inne się nie liczy. Nieważne czy będzie wojownikiem czy magiem i tak będzie robił rzeźnie. Ten Bohater jeśli chodzi o życie ma wielkie fory: dodano mu więcej HP jednak zabrali mu regenerację co jest nawet +, bo w nocy regeneruje się 2x szybciej (podobnie jak jego "legiony"). Proponuje zrobić go na jakiegoś maga bitewnego: jak jest w opałach to ucieka, robi czar zmiany w noc (ma problem jak wróg ma magów którzy mogą zmieniać w dzień), lub trzaska w przeciwników jakimiś czarami. Jako wojownik też nie jest zły, lecz jako 100% mag się nie opłaca (tą niedogodność naprawili w wbc 3 dając mu możliwość przyzywania np. 3 szkieletów na raz).
Offline
Oba pomysły są bardzo dobre, wszystko w sumie zależy od tego co chcemy uzyskać. Czary magii lodu też są sporo warte, podnieść nieco statystyki dla wojownika i w sumie mamy całkiem wyważoną postać. Z nekromantą tak samo. W razie potrzeby bohater zmieni dzień w noc, przyzwie kilka stwórów i sam będzie zabijał.
Offline
Mocny skubaniec jest, zarówno jako mag, jak i wojownik. Spośród wszystkich bohaterów ten sprawił mi najwięcej niespodzianek i kłopotów podczas kampanii.
Offline