Ja chce po prostu zobaczyć ludzi jacy są postawieni na siłe nie magie plus może coś jako piromani czytaj podpalanie w czasie ataku <3
Offline
Barbarzyńcy to ludzie postawieni na siłę.
Offline
Co z tego widzę to chyba zrezygnuje z podziału na profesje/rasa a nastawie się na podział dobry/zły/neutralny ale szablon na profesje zostaje.
Mówiąc jaśniej chcemy sobie zagrań neutralnymi, wybieramy ich i widzimy imprerium, po najechaniu myszki widzimy Rasa:człowiek Profesja: Uniwersalny.
Co o tym sądzicie?
Offline
Zmieniłem tytuł tematu.
Ostatnie pytanie zanim zacznę produkcje:
Co powiedzielibyście gdyby tak zrezygnować z odmian i skupić się na ilościach ras?
Czyli:
1.Są tylko jedne elfy w wersji leśnych jak przeważnie jest.
2.Tylko jeden naród ludzi (imperium).
3.Pozostałe zaprezentowane nacje/odmiany zostaną przejęte przez inne rasy np zamiast wysokich elfów to satyrowie a czarnoksiężnicy będą zombiakami.
Offline
Poza tym że nie wolno rypać dubli na co jednak moge przymknąć oko to:
1. Niby tak i niby nie. Zazwyczaj elfy należy traktować jako "wysokie i leśne jednocześnie". Żyją w lasach z wysoko rozwinięta kulturą i nie wadzą zazwyczaj nikomu. Bardziej bym zrobiła mieszankę wysokich i leśnych na Twoim miejscu
2. Tu pasuje, tylko co wtedy stanie się z rycerzami? Barbarzyńcy jako rdzenni mieszkańcy dzikich sawann czy innych nagle ot tak puf wyginęli ?
3. Akurat wciskanie satyrów miast wysokich elfów jest na siłę. Z kolei czarnoksiężnicy... Em nope. Jeżeli już to zmienić elegancko na Nekromantów, bo czarnoksiężnik sam w sobie nie może być zombie czy choćby liszem. Magia ofensywna to jest ich najbardziej znany atut więc to już jest robione na upór i nietrafione. Jeżeli już to NEKROMANCI nie Czarnoksiężnicy
Offline
Nessha napisał:
1. Niby tak i niby nie. Zazwyczaj elfy należy traktować jako "wysokie i leśne jednocześnie". Żyją w lasach z wysoko rozwinięta kulturą i nie wadzą zazwyczaj nikomu.
Oczywiście, jednak nie jestem fanem elfów (wręcz ich nienawidzę) więc przedstawiam je jako próżne istoty bo niemogą być wszechdoskonałe, ale oczywiście kulturka będzie (na poziomie minimalnym).
Nessha napisał:
2. Tu pasuje, tylko co wtedy stanie się z rycerzami? Barbarzyńcy jako rdzenni mieszkańcy dzikich sawann czy innych nagle ot tak puf wyginęli ?
Jak już pisałem postanowiłem oderwać się od reali warlordsa (stąd na nowa nazwa projektu) a jedynie na nich się wzorować czyli fabułę i świat sam tworzę od nowa.
Nessha napisał:
Barbarzyńcy jako rdzenni mieszkańcy dzikich sawann czy innych nagle ot tak puf wyginęli ?
Niewolnictwo poziom ULTIMATE .
Nessha napisał:
3. Akurat wciskanie satyrów miast wysokich elfów jest na siłę. Z kolei czarnoksiężnicy... Em nope.
Podałem jedynie przykład a z drugiej strony myślę że jak się zręcznie się zrobi to nawet satyrowie będą pasowali, a jeśli chodzi o Czarnoksiężników to może Władcy Zarazy?
A z resztą zobaczymy jak w praniu wyjdą, na razie skupię się na grafice budynków krasnoludów.
Silnik jeszcze trochę pracy wymaga.
Offline
A)
Zawsze możesz uznać elfy jako "tło", nie dając ich jako rasa grywalna, nie są rasą zajebistą i do kochania i lubienia ale swój urok mają, sama za nimi nie przepadam ale troche będzie okrojone dać "kulturke w stopniu minimalnym". Tolkien sie w grobie przewraca
B)
Dobrze mamo, nie mam tu więcej pytań
C)
Niby ok, niby nie. Pozbawiasz gre tego smaczku w grze ludźmi
D)
A ja logicznie tłumacze czemu tak nie może być na podstawie wiedzy. Zrobisz jednak jak uważasz
E)
Wymaga i to dużo pracy
Offline
Prawda. Silnik wymaga jeszcze sporo pracy, ale jeśli mam być szczery, to podoba mi się to co widzę Myślisz już nad soundtrackiem?
Offline
A ja podbije temat pytaniem : Jak prace nad ogółem? Mimo wszystko ciekawość przeżera mnie jak rdza
Offline
Ponieważ grę realizuje sam to co tydzień będę składał wam raport z osiągnięć w każdą niedzielę.
Chętnie przyjmę kogoś do pomocy (najlepiej jako grafik) ale kod wolę pisać sam.
I takie pytanie:
Na oficjalnym forum Warlordsów wiele osób opowiadało się za tworzeniem Pana Wojny jak simsów, nigdy nie grałem w simsów ale zakładam że chodzi o tworzenie własnych portretów i pionków z gotowych elementów?
Jak wy to widzicie?
Drugie pytanie:
Chcecie to w grafice 2D czy 3D?
blazenek napisał:
Myślisz już nad soundtrackiem?
A masz coś na oku?
================
RAPORT Z POSTĘPU
================
W tym tygodniu skupiłem się jedynie na stabilizacji silnika gry (dopracowanie AI, rzucanie zaklęć) bo moja gra otwarta jest na modyfikacje dzięki edytorom. Wiem że takie gry przeważnie modyfikuje się za pomocą pisanych skryptów ale pomyślałem że lepiej dać ludziom edytor aby nie musieli uczyć się jakiegoś nowego języka i zmagać się z błędami przez siebie utworzonymi a które wyrzucają z gry.
Ostatnio edytowany przez Mad Hatter (2014-12-07 10:21:18)
Offline
A na czym robota grafika by polegała ?
Pan Wojny jako sims wydaje mi się (mi podkreślam) że chodzi jako człowieka. Aczkolwiek tu sie moge mylić.
Własne portrety byłyby czymś że tak ujme ciekawym *mówi to ktoś z setkami grafik na kompie*, podobnie by było jeszcze z elementami... imho ciekawe. Każdy by se na swój sposób "spersonalizował" gre, jakby mu sie chciało. Nessha Approve
A ja na pytanie odpowiem pytaniem:
Co dla Ciebie jest łatwiejsze ? 2D czy 3D ?
Offline
Nessha napisał:
A na czym robota grafika by polegała ?
Wykonać grafikę do gry?
Interfejs, ikony, koncepcje postaci, jakieś własne wizje, Gotowe modele jednostek lub kompletna animacja jednostki gotowa do użycia w grze.
Niepotrzebne skreślić.
Nessha napisał:
Pan Wojny jako sims wydaje mi się (mi podkreślam) że chodzi jako człowieka. Aczkolwiek tu sie moge mylić.
Własne portrety byłyby czymś że tak ujme ciekawym *mówi to ktoś z setkami grafik na kompie*, podobnie by było jeszcze z elementami... imho ciekawe. Każdy by se na swój sposób "spersonalizował" gre, jakby mu sie chciało.
Po mojemu:
Elementy portretu:
-kształt głowy;
-oczy z brwiami;
-nos;
-usta;
-fryzura;
-kolor włosów;
-znaki szczególne (blizna, tatuaż, pieprzyk);
-odzienie (czy nasza postać jest w kapturze, czy ubrany jak król <korona> albo w zbroi <z hełmem i bez hełmu>);
Elementy pionka
-głowa;
-korpus;
-nogi;
Nessha napisał:
A ja na pytanie odpowiem pytaniem:
Co dla Ciebie jest łatwiejsze ? 2D czy 3D ?
3D to ja się jeszcze uczę a w 2D już trochę wymiatam ale poczekajmy na innych.
Offline
Ja z grafiką na pewno Ci nie pomogę. Zdecydowanie nie mój konik.
Co do soundtracku, to po prostu chciałem wiedzieć, czy gra ma jakiś podkład, czy na razie nie ma żadnej muzyki w tle, bo podejrzewam, że skoro wszystko tworzysz od podstaw to i muzykę też musisz mieć swoją.
Ostatnio edytowany przez blazenek (2014-12-09 01:17:13)
Offline
Chętnie skomponowałbym własne utwory muzyczne ale póki co jestem zmuszony do wyszukiwania darmowych utworów, może w przyszłości jak nauczę się tworzyć profesjonalną grafikę i kod gry bo ja jeszcze jestem na etapie nauki.
Jak na razie jeszcze nie widzę jak zrobić mechanikę rozwoju Pana Wojny, system zdobywania doświadczenia z WBC3 jest najlepszy tylko jak ze statystykami, przepisać czy własną wersję, dać klasy czy bezklasowość (każda rasa ma swoje drzewko rozwoju, zdobywając poziom zyskują Punkty Zdolności i im wyższy poziom umiejętności tym więcej punktów pochłania podczas dalszego rozwoju).
Offline
Rozumiem. W takim razie w tej materii mogę pomóc. Mistrzem nie jestem, ale oczywiście mogę spróbować stworzyć parę utworów, jeżeli Ci się spodobają, będziesz mógł ich użyć. Czeka mnie trochę pracy i niczego nie obiecuję, ale mogę trochę podłubać
Co do rozwoju postaci, to i ja sądzę, że ten z WBC3 był najlepszy, ale jeśli masz swoją wizję, to nic nie stoi na przeszkodzie, by spróbować go zmienić/ulepszyć.
Offline