(poprzedni temat się skasował... nie wiem, czemu)
Co was irytuje w WB2? Co uważacie za głupie, bezsensowne?
Wg bezsensem jest stworzenie murów bez bram.
Offline
masz racje. a jak zostawisz jedno pole wolne to będzie dostęp do wrogich jednostek. ale chyba już nic nie jest głupiego w tej grze. ogólnie jest spoko
Offline
Odświeżyć chyba to trzeba trochę...
Jak dla mnie bezsensem jest op demonów... zmory są tak potężne że ze speedem 21 stanowią pogrom każdej żywej jednostki... o przyzywaczu już nie mówię... wystarczy jeden sukkubus i mamy many ze zwierząt że szkoda gadać... masa demonów na starcie i już przeciwnik nie ma o co walczyć...
Offline
MURY... ZDECYDOWANIE MURY... JA NIGDY NIE BUDUJE MURÓW BO PO CO MURY BEZ BRAMY... PRZYDAŁY BY SIĘ MURY ZE STRONGHOLDA
Offline
Ctrl+cyferka i jakiś tam oddział jednak masz... Formację też można ustawić. A co do tego, że nie ma bram... Gra nie mogła być idealna, ale to faktycznie ostre przegięcie
Offline
Trochę odświeżam te (bez urazy) zasyfiałe części forum.
Istotnie brama by się przydała tak jak inne modele murów, na które można by było wchodzić.
Rzeczywiście trzy posty wyżej jest cenny fragment o tym, że warownia w stylu stronghold by się bardziej spodobało. Następna rzecz to też tak jak mówiono, lekko wywyższono demony, ale to szczegół. Jeszcze inny wątek to brak fabuły w kampani, przez co ocena gry leeeeci w dół. I coś jeszcze innego to format-skala budynków i jednostek. Mam nadzieję, że ktoś wie o co mi chodzi. Przykład: w edytorze map jest na końcu listy ułożeń terenu zamek i piramida. Bierzemy zamek, składa się on z czterech części. Po skończonej budowie wstawiamy tytana, jest prawie taki jak wieża, a wstawiamy przykładowo pikiniera, ledwo co wyciąga do pierwszej "cegły". To samo jest z koszarami u ludzi. W środku jest pełno miniaturowych budyneczków. Przez to właśnie, często Warlords Battlecry wygląda jak dom dla lalek Barbie...
Offline
W wbc głównie podoba mi się to ze spokojnie mogę pograć 2-3 tygodnie odkładam ją na rok czasem nawet więcej i potem wracam a jest zawsze tak samo dobra.
Offline
Zbanowany
@up
Nie zrozumiales tematu
@topic
Nie podoba mi sie to, ze mury w tej grze sa bezuzyteczne.
Offline
Mury są dobre ale bram bram to przecięcie. Ale dla sprytnej osoby bram bram jakoś mu nie przeszkadza Ja mam na to sposób.
Ogólnie nie podoba mi się, że są źle wyważone siły jednostek. Np. Demony i Istoty Lasu.
Kolejnym niedopatrzeniem jest (według mnie) sprawnego obracania obrazu. Mamy 3D ale tylko pod jednym kątem możemy patrzeć.
Brak konkretnej fabuły w kampanii.
No to chyba wszystko. Prócz tego gra jest bardzo dobra, ale wszyscy wolą takie gry jak Twierdza czy Total War.
Offline
Czyli to co ja napisałem
Szkoda, że na mury nie da się wchodzić :{
Offline
Co do mechaniki gry nie mam zastrzeżeń, no może poza zaklęciem wyssanie mana które jest przesadzone powinno moim zdaniem zabierać jakąś cześć many a nie wszystko, przez nie znacznie spada wartość klas czarujących w grze (gramy przeciwko magowi produkujemy kilka harpi i po zabawie dla przeciwnika nie wspominając już o rycerzu chaosu czy szamanie którzy mogą "ogołocić" przeciwnika z many odpowiednio na podwójnym i potrójnym zasięgu dowodzenia.
Co do murów nie korzystam mija się to jakoś z moją strategią gry, zdaje się ze lata gry w starcrafta i warcrafta3
odcisnęły ma mnie swoje piętno;]
Offline
Starcrafta nie lubię, Warcrafta lubie, ale mi się zdaję, że te wszystkie (ogólnie) gry nie mają dość realizmy w sobie. Wiem, jakby była 100% realistyczna to szkolenie żołnierza zajeło by rok lub więcej Coś mi jednak nie pasuje w tych wszystkich strategiach
Offline
To rtsy a nie symulatory pola walki...Bardziej moim zdaniem pasowało by tu przyrównanie ich do makiety pola. Więc to jest symulacja samej fazy strategicznej. A poza tym, który dowódca miał podgląd bitwy RealTime i kontrolę nad każdym żołnierzem? Total Wary idą krok dalej ale to wciąż tylko zabawa w wojnę, a nie symulacja. Choć domyślam się, że rozchodziło Ci się bardziej o wyważenie poszczególnych jednostek i ogólny sens rozgrywki.
Offline