Co sądzicie o tym herosie, który jest na 1 poziomie i w górę? Według mnie jest szybki, ale ma mało ataku. O ile dobrze pamiętam, jest dobrym Magiem Lodu! To tyle , bo ja Istotami Lasu mało gram... teraz wy piszcie!
Offline
Jeden z najgorszych... Tragicznie mało Ataku. Szybki jest i jakieś tam zdolności magiczne ma, ale na dłuższą metę się nie sprawdza.
Offline
Jak dla mnie tragedia tak samo jak jego rasa. Chyba jedyny sensowny przy nim wybór profesji to kapłan z dobrymi skillami jak dowodzenie, trening, morale, co i tak na dłuższą metę nic nie daje bo bohater Istoty Lasu dość szybko ginie...
Offline
Ciężko jest rozwijać takiego bohatera. Praktycznie nie ma ataku. Duża inteligencja. Ale co z tego. Tylko to jest duże. Reszta leży.
Bohater stały. Wystarczy gryf nawet na 10 lvl (ba, 20 lvl). Wojownika z tego bohatera nigdy nie będzie. Najlepszymi wojownikami są krasnoludy, mroczne krasnoludy. Barbarzyńcy na wodzów. Na magię najlepsi są elfi bohaterowie i bohater nieumarłych - na nekromancję.
Bohater Istot Lasu nadaje się tylko jako wielomagiczna postać, tzn. wiele dziedzin magii. Ale wiecie co to oznacza. Praktycznie bez odporności i bez szans na przeżycie bohater.
Offline
Jaką ma bohater Istot charyzmę? Mógłby dawać jakieś bonusy do Morale, Dowodzenia i Przejęcia. Poza tym wielomagiczny mag. A jak wiemy: co jest do wszystkiego, jest do niczego.
Offline
Na start wszystko oprócz Siły (którą ma na 2) ma na 6 .
A jak idziemy na Barda albo Arcymaga to Siła jeszcze bardziej spada, heh.
Only Kapłan lub Czarodziej. Cokolwiek innego nie ma sensu.
Już mogli dać np 2-5-5-8 albo 3-5-5-7 (statystyki). Byłoby mimo wszystko lepiej.
Offline
Siła - fatalny
Nazwa sama mówi za siebie. Bohater o słabej sile, będzie też miał słabe siłowo jednostki. Dobry z niego kapłan. Szybsze przejmowanie, morale, bonusy. Może też kapłan lodu.
Offline
Dobry z niego kapłan lodu,brak jakiego kol wiek mocniejszego ataku nadrabia szybkość dzięki niej zawsze może spieprzyć i nikt go nie dorwie, jego rasa nie jest złą nie doceniacie jej ja ostatnio pykałem sobie nią i powiem wam że to jest świetna rasa, jeszcze po treningu jednostek praktycznie nie do pokonania, w dodatku tania i bardzo liczebna, świetna jest ale nie o tym mowa, wracając do tematu to można jak najbardziej mieć tego bocha podniesie jeszcze morale innym a to będą już sensowne siły
Offline
Nieiwem kto by chciał nimi grać.
Ten, kto nie idzie na łatwiznę zapewne .
Bohater fatalny i nie za bardzo idzie to poprawić. Sztuką jest znaleźć jego dobre strony.
Offline
Dobre strony:
Dobre morale (zręczność+charyzma), handel (inteligencja+charyzma), odporność (zręczność+inteligencja) i kilka innych.
W sumie wszystko, w co nie jest liczona siła . Wszechstronny, wyjąwszy walkę. Gdyby miał jedną cechę bardzo wysoką, zamiast trzy wysokie to może by się jeszcze dało coś lepszego z niego wykrzesać. W sumie jeśli gramy strategicznie to i tak na wojownika nie opłaca się szkolić, więc... .
Chyba sobie sprawdzę w wolnym czasie Istotę Lasu- Barda. Jestem strasznie ciekawy, jaki mi z tego potworek wyjdzie .
EDIT: Aaa, jeszcze klimat ten bohater ma GENIALNY. Taki... outsider, jakby z zupełnie innej bajki (no, z bajki to on jest ) w porównaniu do tych wszystkich żądnych krwi i władzy władców .
Ostatnio edytowany przez Nerevan (2010-02-12 17:21:05)
Offline
Nie podoba mi się ten bohater. Jedynie dobry z niego mag. Archi-mag na dłuższą metę może nawet dobry (ale strasznie długo się go trenuje, i w dodatku słaby w specjalizacjach ogólnych).
Słaby atak, słabe jednostki, wszystko inne ma dobrze rozwinięte. Ale dla doświadczonych graczy może być zabójczą maszyną, jak się go oczywiście dobrze wytrenuje.
Offline
Wiem, że temat już jest "stary" ale nie mogę się z wami zgodzić :> No nie z wszystkimi, ale z większością
Bohater Fey jest bardzo wszechstronny w magii. Jedyną jego wadą jest siła. Nie ma w niej dużo doświadczenia, za to w magii wymiata :> Jeżeli na 20/30 lvlu rozdamy profesjonalnie umiejętności, czary, to ten bohater będzie jednym z lepszych. Wiem, że nie pokona krasnoluda w Kamiennej skórze, ale pokona kilku innych. Można się wyszkolić na archi-maga, lub możemy się szkolić w pojedyńczych dziedzinach magii. Archi-mag jest przeznaczony bardziej dla tych zaawansowanych, ale Mag Lodu... on może góry przenosić ( ale jak już wyżej napisałem, musi mieć doskonale rozdane punkty ).
Podsumowując: Fey jest postacią magiczną, która w zwarciu nie ma żadnych szans, ale w magii nie ma mu lepszych.
oO! Można jeszcze grać Opryszkiem, ale to już inna droga...
EDIT: Zedytowałem kilka słów. Przez przypadek napisałem, że Fey może być Piromantą Wszystko mi się "pokićkało", a to dlatego, że jak grałem Feyem, do dostawałem pod koniec walki często Magów Ognia, no i wiecie ^^. Jeszcze raz. sorki za błąd.
Ostatnio edytowany przez No_Login (2010-12-23 08:37:24)
Offline
Gra feyem jest bardzo trudna. Bohater, czyli nasze wirtualne odzwierciedlenie w grze, powinien być zaradny i pomocny. Jednak gra feyem jest cho***nie trudna! Bohater powinien pomagać, powinien stanowić naszą siłę. Gra bohaterem Istot Lasu jest jak uważanie na dziecko. Każdy rodzic uważa, aby nie zrobiło sobie krzywdy, a bohater feyi ma do tego tendencje. Zazwyczaj ginie po kilku mocniejszych ciosach. Na niższych poziomach nie poradzi sobie z żadnym innym bohaterem. Jego "pomocność" zwiększa się, tak jak kolega wyżej napisał - na wyższych poziomach. Wtedy to chociaż, za pomocą iluzji, pokona niemałą armię. Zastanawiam się, czy można by używać magii, do produkowania jakiś jednostek, które mogłyby zostać "podmieniane" przez feyowe wierze na kryształ. Ode mnie to tyle.
Pozdrawiam
Offline
Dosyć słaby bohater, w konfrontacji z każdym w zasadzie jest bez szans, jeśli chodzi o walkę wręcz. Tak więc do pojedynków bym z nim nie stawał bez odpowiednich artefaktów i buffów magicznych . Natomiast jest całkiem dobry dla naszej ekonomii - szybko przejmuje kopalnie i obniża cenę budynków. Niestety, to nie wystarcza. Ogólnie rasa istot lasu znacząco odstaje od reszty i mimo kilku istotnych zalet trzeba sporo doświadczenia, aby wykrzesać z nich rzeczywistą moc (bo że takowa istnieje, nie wątpię).
Offline