Teraz dyskutujemy o najsilniejszej rasie w grze. Która jest najlepsza? Ja wypowiem się później.
Offline
Trudno wskazać jednoznacznie. Dla mnie wyróżniają się trzy rasy:
1. Wysokie Elfy - zaczynamy idealnie, Iceguardy są świetną jednostką, która nie daje rady tylko szkieletom ze względu na kłute obrażenia. Łucznicy są niezgorsi, ale też nie najlepsi - po prostu dobrzy. Co mamy dalej? Dragon Knight! Do gry wkracza najlepsza kawaleria w WBC 2! Szybko się produkuje, zadaje monstrualne obrażenia smokom (atakuje jednostki latające, nie potrzebuje obstawy!), które dodatkowo można podnieść, jest szybka i całkiem niedroga. Grupa tych świetnych jeźdźców z miejsca jest w stanie zmieść bazę Feyów, a Ludzie w zasadzie nie mają kontry na DK w tym czasie, gdy oni powstają. Dla mnie DK nie ma kompletnie żadnych minusów, idealna kawaleria. Później mamy Mistyka, szczerze mówiąc nie korzystam z niego często, bo zawsze DK dają radę i w ataku, i w obronie. Jest jeszcze Jednorożec, który zasługuje na uwagę ze względu na leczenie. Pegazy wystarczają, żeby Elfy miały dość dobre siły powietrzne. Generał jest świetny - raz że najlepszy łucznik w grze, dwa że ma dobrą obronę, a trzy że może atakować kilka celów naraz. Słabe punkty? Brak, ale gdyby ktoś się przyczepił, to dość mała siła piechoty. Ocena? 10/10
2. Nieumarli - szkielet jaki jest każdy widzi. Teoretycznie nic wspaniałego, ale jest odporny na obrażenia kłute i śmiertelnie niebezpieczny dla łuczników i wież Ludzi. Jest najważniejszą jednostką Nieumarłych, bo na jego podstawie powstają dalsze jednostki, co oznacza że armia Nieumarłych w zasadzie nie potrzebuje czasu na powstanie, za to potrzebuje dużo metalu i kryształów. Pierwsze ulepszenie - Wight - jest w swoim czasie powstania najlepszą piechotą, żadna inna nie jest im w stanie dorównać. Alternatywa to Upiór, który jest cenny, bo atakuje zimnem i jest w stanie atakować lataczy, a sam unosi się nad ziemią i jest przez to dość szybki. Dalsze ulepszenie Upiora to Cień - niezwykle groźny, bo zabijając wysysa całe PD z wroga, przez co zabijając jedną silną jednostkę (wystarczy, że zada jej ostatni cios) jest w stanie zdziałać niesamowicie dużo, nawet zabić w pojedynkę bohatera! W nocy dostaje też bonus do ataku. Z kolei ulepszenie Wighta to Slayer - potężny piechociarz, który w swoim czasie - tak, jest najlepszą piechotą. Jest trochę ociężały, ale silny w obronie i bardzo dobry w ataku. Alternatywne ul. Wighta to Lisz, który jest znakomitą jednostką na budynki (ogień zadaje budynkom duże obrażenia), oraz jednym z lepszych strzelców. Zaś ostatnie ulepszenie Slayera - to Rycerz Zagłady. Najlepsza piechota w grze ma się rozumieć. Nie dość, że zadaje potworne obrażenia, to nie jest na nic podatny i ma znakomitą obronę. Jest powolny, ale atakuje jednostki latające. Ogólna ocena? 10/10, jedyna wada to cena jednostek. Warto też dodać, że choć Nieumarli nie regenerują się w dzień, to w nocy regenerują się z podwójną szybkością.
3. Może to kogoś zdziwi, ale Mroczne Elfy - nie zaczynamy wybitnie, bo piechota nie jest niczym nadzwyczajnym, ale za to łucznicy - zatruwają! To może decydować nawet o losach wielkich bitew. Co mamy jeszcze? Szkielety, tak jak u Nieumarłych, oraz Pająki, które są szybkie, szybko się produkują i zatruwają. Niestety szybko padają. Co z nimi robimy? Budujemy dwa grobowce i hurtowo je produkujemy, a potem ustawiamy je wszystkie na Rampant - szukają wroga do ataku, a przy okazji odkrywają mapę. Chyba nie muszę mówić, że zatruty wróg to praktycznie martwy wróg? Potem dochodzą Królowe Pająków, które mają wszystkie zalety Pająków, ale nie padają tak szybko i składają jaja do poległych wrogów, z których wykluwają się Pająki. Następnie kawaleria - teoretycznie niezbyt silna, ale dość szybka i śmiertelnie niebezpieczna dla bohaterów na dowolnym poziomie. Sorcerer - mag Elfów jest potężny (lepszy od magów Ludzi), ma takie zaklęcia, jak pilar ognia, który pozwala mu się ochronić przed atakiem, wskrzesza zombie i napełnia nam kopalnie, oraz zmienia dzień w noc, a w nocy M. Elfy walczą lepiej. Jednak przede wszystkim zadaje gigantyczne obrażenia i bez żadnego wahania mówię - najlepsza jednostka atakująca na odległość w grze. Zostaje jeszcze Assassin, który może zabić jednym ciosem dowolnego wroga i na dodatek dostajemy za to 100 sztuk złota! A 9% szans to wcale nie tak mało. Blackguard - jeden z najlepszych generałów w grze, rzuca niewidzialność i zatruwa - może być bardzo groźny dla dowolnej jednostki, w tym bohatera. Ocena? 10/10.
Offline
Mi by się nie chciało tyle pisać...
Ogólnie z reguły rasa która stawia głównie na siłę to Minotaury i Barbarzyńcy.
Zaś jeżeli chodzi o najpotężniejszą rasę to w stu procentach zgadzam się z Koraggiem. I chociaż nie lubie grać Wysokimi Elfami to bez wątpienia one żądzą. Bardziej jednak lubię grać Nieumarłymi i Mrocznymi Elfami.
Offline
Ja uważam, że krasnoludy są bardzo dobrą klasą. Największe obrony i mimo, iż są wolne mają śmiertelnie niebezpiecznych kuszników i machiny oblężnicze.
Offline
Moim zdaniem :
1. Demony
2. Krasnoludy, Nieumarli i Minotaury
3. Barbarzyńcy,Wysokie i mroczne elfy.
4. Człowiek
Offline
Miesiąc temu grałem demonami. Potężna rasa, z czasem niezwyciężona z powodu niekończącego się limitu populacji (wystarczy kupować wrota demonów dające +4 populacji).
Offline
Ja uważam, że dwie najlepsze rasy to Mroczne i Wysokie Elfy oraz Barbarzyńcy. Ponieważ elfy zostały ipisane, opiszę barbarzyńców:
Stan finansowy barbarzyńców jest świetny. Budynki wymagają kamieni i złota, wyjątkiem są dwa budynki wymagające kamień i żelazo lub kryształy. Część budynków wymaga dużo złota mało kamienia, cześć odwrotnie. Zacznę od początku - po wybudowaniu fortecy warto postawić 2-4 obozy wojskowe i rozpocząć tworzenie barbarzyńców. To ciekawi strzelcy - ich pociski przebijają wojsko wroga, więc warto manipulować wrogiem, by jego wojsko w rzędzie natknęło się na oddział barbarzyńców. Wymaga to dużo żelaza - a tego barbarzyńcy mają na początku dużo - nie wymagają tego początkowe budynki. Po ulepszeniu fortecy możemy tworzyć psy wojny - nie lubię tej jednostki, gdyż wymaga kamienia, a kamień jest niezbędny na początku, a na końcu psy nie są przydatne - bardzo rzadko je rekrutuję. Gdy osiągamy 3 poziom mamy trzy cenne budynki - zagroda pozwala na tworzenie jeźdźców - niesłabe jednostki konne. Potem młyn, w nim możemy wymieniać klejnoty na kamień i żelazo. Trzeci budynek to gniazdo. Teraz nieprzydatne. Po wybudowaniu fortecy 4 poziomu warto zbudować pałac gromu, czy jak to tam - ten budynek za klejnoty i kamień. Potem warto rozbudować gniazdo i tworzyć pegazy za złoto i klejnoty. Po osiągnięciu 5 poziomu fortecy można tworzyć grabieżców - nie mocnmi, nie słabi - średni generałowie. Podczas gry też warto za jedyne 10 żelaza tworzyć niewolników i wysyłać ich do kopalni. Na początku kamienia i żelaza, potem złota a na końcu klejnotów. Tytan też dobry - lats i strzela, we wrogów nap...dziela.
Offline
Jak narazie najepiej grało mi się Krasnoludami ponieważ szybko się rozbudowują i mają (jak dla mnie) dobrego Tytana. Jeden robotnik w kopalni pracuje za dwóch i to jest plus
Offline
Wg mnie najlepsza rasa to Demony. Czemu?
+mnóstwo dobrych, szybkich jednostek latających - Diabliki, Sukkuby, Demony wymiatają
+przywoływanie jednych jednostek przez drugie - Demony przywołują Diabliki, Przyzywacze przywołują demony - na logikę wystarczą tylko przyzywacze, a reszta za free się wytworzy (oczywiście tak się nie robi, bo Demony trzeba mieć jak najszybciej, a Diablików nie robię więcej niż 3-4 za kasę, bo się nie opłaca).
+nieskończony limit populacji - wystarczy budować Portale +4, jeden portal - jeden demon.
+dobry tytan - Balora.
+świetny bohater - jeden z najlepszych ze względu na dostępne zaklęcia i na sporo liczbę pktów ataku.
+dobre badania - nie za drogie, a sporo dają
+łatwa i szybka rozbudowa.
Minusem może być jedynie cena, ale i to da się podreperować - po 1. dając bohaterowi w Handel, po 2. w Wieży Demonów (tej z przyzywaczami) zmniejszamy cenę o 25%.
Na drugim miejscu postawiłbym Barbarzyńców.
Offline
Dla mnie najlepsza rasa to Nieumarli.
Nieumarli - Świetny start, szkielety są bardzo dobre i mają odporność na obrażenia kłute.Później są zjawy i cienie, cienie o wiele lepsze, ale zjawy też się przydadzą.Dalej mamy lisze, bardzo dobre jednostki strzelające ogniem(50% więcej obrażeń przeciwko budynkom).Dalej Upiory i Upiorni Rycerze.Też są dobrzy do szybkiego rushu na zamek wroga.Rycerze Zabójcy to najlepsza według mnie piechota.Alpy są też niczego sobie, jedynym ich minusem jest to, że atakują tylko jednostki naziemne.Budynki są średniej wielkości, ale to nie przeszkadza.
Offline
Nieumarli- cienie, rycerze zagłady i lisze. Szczególnie te dwa ostatnie oddziały stanowią na koniec misji podstawę naszej armii. Zwykle więcej nie potrzeba. Ulepszone lisze w dużej ilości są takie skuteczne, że nawet nie potrzeba rycerzy do osłony (ale daję, tak dla pewności). Czasami jakaś katapulta i cienie. Ciemny Mithrill to drogie, ale ważne ulepszenie. Jednostki mają dużo odporności. Tytan zadaje obrażenia ogniowe, całkiem silny.
Mr. Krasnoludy- machiny wojenne --> piekielny świder, działo ogniowe i miny do samobójczych rajdów na bazę wroga. Daje to nam niezły rush, co niszczy szybko bazę. Dosyłamy twarde golemy, jakąś machinę i pozamiatane. Grond to czołówka najsilniejszych tytanów. Mamy mithril i ulepszenia dla golemów i machin.
Mr. Elfy- szkielety, twarde początkowe jednostki. Pająki i królowe. Łatwo zatruć wroga, a jak zabijają to składają jaja i już mamy ładną armię. Mroczni jeźdźcy są tacy sobie, ale dają radę. Łatwo biją bohaterów. Czarnoksiężnik to najlepszy mag w grze. Możemy przywołać niewolników dla zwiększenia wydobycia. Mroczny strażnik może stać się niewidzialny, zatruwa, bardzo szybki. Tytan średni, ale obrażenia magiczne.
Offline
Sauron napisał:
Grond to czołówka najsilniejszych tytanów.
Chyba Grond to czołówka najsilniejszych i najdłużej robiących się tytanów.
Offline
Grond ma dużo hp i zadaje dużo obrażeń, ale za wolno atakuje i jest powolny. Syrian by go pokonał, jakby chciał. W końcu Syrian to najlepszy tytan bez dwóch zdań.
Offline
Najbardziej spodobały mi się mroczne elfy, są chyba najbardziej wyposażeni, a bohater taki sobie.
Offline
Demony/Nieumarli/Orkowie - rządzą . Btw.: co sądzicie na temat istot lasu? Podobno to kiedyś była najsilniejsza rasa, ale teraz prawie nikt nimi nie gra...
Offline